Teenage love

Godmorgon!!
Fan vad min förkylning envist lurar bakom hörnet.
Det kvittar ju vad jag gör! Fast inatt gick det inte att sova, jag sov för mycket under dagen :(
Å inte fick jag höra min "godnattsaga" heller.....

Jaja, lilla Tjorven höll mig sällskap å varje gång jag rörde mig stack hon upp sitt lilla trötta huvud som för att kolla om vi skulle stiga upp. Å så hade jag mardrömmar.

Det är lustigt, jag drömde om en vän, en killkompis i sthlm.
I drömmen var han så hög och väck och kladdade på mig. Han mådde skit men ändå hatade jag honom så mycket.
Jag anar vad allt grundar sig i, men det är privat!
Hur som helst vart jag orolig och slängde i väg ett mess och fick ett svar tillbaka att han också drömt otäckt om sig själv i natt.
Det där händer ibland mellan oss två, vi tänker samma udda tanke samtidigt.
Vår historia är rätt märklig ändå.
När vi var tonåringar var jag blindt förälskad i honom och det dröjde länge innan jag jag var över honom.
Han däremot var aldrig intresserad av mig men underhöll mitt intresse och tja, jag vet inte varför han höll sig kvar i mitt liv.
När jag nästan glömt bort honom hörde han av sig, olycklig och med livet upp och ner.
Där möttes vi igen, som vänner och idag har vi en helt annan vänskap än vad folk tror.
Den har växt fram under udda förhållanden och idag känner jag att jag aldrig vill förlora honom som vän, han är så annorlunda idag och med honom kan jag prata om vad som helst.

Ja, kärleken förändras helt enkelt. :)

Och jag finns här för dig förevigt J. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0