Too Faced

Hellu!!

Här kommer ytterligare några "skönhetstips"
Jag förespråkar ju gärna I.d Bare Minerals som både foundation och puder MEN jag kan tycka att det försvinner lätt om man är ute å svirar en kväll eller som jag, stressar mig svettig på jobb.
Så hemma i badrumshyllan har jag också två produkter från Too Faced

Dels  "Too Faced Primed & Poreless faceprimer"




Den förhindrar skuggor och foundations att "rinna" bort och jag tycker huden ser så jämn och fin ut! Jag hatar mina stora porer och då är denna toppen!!

Sen behövde jag en bra foundation som täcker men ändå inte ser ut som teatersmink.
Så än en gång valde jag " Too Faced Absolutely Flawless Concealer " och denna är perfekt att blanda ihop med primern så har ni en fin foundation för hela ansiktet :) Den är ju en concealer i sig så det kan bli för mkt med bara den i hela ansiktet.



Sen har jag beställt Too Faced Pure Bronze Mineral Powder då min I.d bronzer är slut!!

Får se om den kan mäta sig med min förra :)



Nu ska degen iväg på sitt andra jobb för kvällen!!

Tjo och tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0