Veran

Hrm jag såg att Vero Moda kört igång en vårkampanj bland bloggarna.
Först såg jag att Foki hade lagt ut konstigt fula kläder på sin blogg, alla från Veran.
Ni som läst Foki, detta är väl inte vad hon brukar ha på sig???



Sen såg jag samma inlägg hos andra bloggerskor och insåg att det var reklam.

Tyvärr måste jag säga att det var riktigt fula och tråkiga kläder och tävlingen de har på sin sida är så genomskinlig och kommer inte alls få sådan genomslagskraft som det förväntar sig.
Du måste gå in i deras butik, hitta den perfekta outfiten och ta kort på den, sen kan du tävla med den bilden.

Nä tack!

Jag har börjat intresserat mig för reklam igen. Jag har några utbildnignar i rockärmen att komma med så jag kanske borde skaffa på en ORDENTLIG utbildning och jobba med det?
Reklamen idag är talanglös, genomskinlig och påträngande.

BRA reklam ska fånga en utan att man märker det.
Som kärlek, plötsligt finns bara känslan där i magen men du minns inte hur den uppstod.
SÅ funkar bra reklam!!
Jag står å stör mig på två reklambilder i busskuren om dagarna.
Dels Sofias änglar där Sofia har på sig en för liten jeansklänning som inte ser klok ut.
Var det ingen som ens tittade på henne när de fotograferades?

Sen Coca Colas reklam med skidkillen som spotar en snygg brud.
De har dragit upp hennes pupiller så skevt och osnyggt så det är löjeväckande.
Alla vet idag hur man lockar genom små små sexuella knep i reklam. Kom igen. Kom på nåt nytt!!


Konsumenterna är inte dumma i huvudet idag!!

Jaha, då vart det ett reklaminlägg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0