Att tappa modet

Igår var jag hemma och vilade. Jag somnade på soffan efter maten och sov en hel timme. Kanske var det vad jag behövde? Har svårt att förstå hur jag kan bli TRÖTTARE av att träna, äta rätt och sova 7-8timmar per natt?
Jag är tröttare nu än innan.

Jaja, jag intalar mig att det är mörkret, kan ju inte göra mer än att promenixa i dagsljus, vilket jag gjorde idag.
Pepp är jag inte heller inför träningen ikväll men det betyder inte att jag inte ska genomföra det för det.

Förresten. Ni vet väl att jag börjat sätta ihop ett eget crosstrainingprogram?
I sommar tänkte jag att de som vill kan hänga med ut och köra en timme en gång i veckan.
Roligare att göra det ihop.
Det finns NÅGRA jag skulle vilja köra skiten ur.
Jag hör dom redan pipa " jag spyr snaaart!!" och det är DÅ jag gapar tillbaka " Om du kan prata överhuvudtaget så har du inte tränat hårt nog! "
Har jag otur så är det preciiis vad vår crossinstr. kommer skrika på mig på torsdag :)

But if I want a najs butt, there´s no BUT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0