Bland stjärnorna

Där finns du, du och jag!

Nu är jag hyfsat pigg efter en mysstund i soffan.
Mys med mig själv är inte lika mysigt som med någon annan, men skit i det!

Efter en dag som denna är allt mys bra! :D
Jag började dagen med att lyssna av 80 arga telefonmeddelanen och svara på nästan 300 arga mail.
Vårt system rasade i onsdags och alla hade gått hem klockan ett, det hade inte våra kunder :)
Så det var en tuff start på dagen, turligt nog dök en underbart söt flyttkille upp som jag kunde vila mina trötta ögon på.

Men nu mina vänner ska jag bege mig ut i mörkret med finaste Jonny, Robin och Malin för mys i biomörkret till Narnia.
Ni får en perfekt fredagslåt att drömma er bort till! Älska! Kramas! Njut!!





♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0