Blob

Usch!
Jag vet att jag ska försöka tänka postitivt alltid alltid alltid men det är svårt att stirra ner på sina fläskiga ben och tänka " jo men jag är snygg, smal och vältränad" Jag känner mig lika vältränad som Homer.
Fast visst, nu har jag bara gått på LCHF och gym TVÅ dagar.
Det är bara lite mindre än 70 dagar kvar tills mitt största mål är nått.....



Jag ska sätta upp en bild på mig i bikini på kylen. Inte för att jag har något att småäta av, allt sånt är utrensat.
men det är bra motivation :)
Jag har föresten beställt en ritplatta idag, så ni får lite söta teckningar på bloggen ;)
Jag försökte rita i Paint idag...gick åt helvete.
Platta it is!

Vet ni...jag har ångest inför helgen.
Jag vill så gärna festa hos Lars igen och visst kan jag hänga där utan att bli på lyset.
Men...det var ju då vi hade så jävla kul! Alla flippade!
Jag får sitta där med min ramlösa jag på lördag :( och somna, eftersom jag jobbar till typ 21.
Suck.



Här är min egenhändigt ritade, dessillutionerade bild av mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0