Cookies!

Godmorgon mina bästa stjärnor!!

Vet ni.
Jag är så stolt över mig själv :)
Jag känner att även om framstegen är små så är jag stolt och nöjd med mig själv.
Jag har plötsligt koll på min ekonomi.
Förrut hade jag kreditskulder lite överallt och noll koll på vilka inkomster och utgifter jag hade.
Idag har jag bara bolånen kvar och för budget över varje månad.
ALLT räknas ut i förväg och det som inte finns med i budgetmallen sätts in på sparkontot.
Tyvärr var jag tvungen att tömma det förut men nu är det på väg upp igen. :)

Jag tränar, äter rätt, sover ordentligt, dricker inte alkohol, röker inte och äter inget socker.
Jag har väl mognat och hajjat att det är JAG och ingen annan som bär ansvar för varje mikrodel av mitt liv.

Så är det.

Idag kände jag tydligt förresten hur magen blivit plattare och jag ser hur mina fettoarmar blivit mindre. :) Gött!
Å vågen är undastoppad för ett tag.

SÅ då tänkte jag att i helgen ska jag "unna" mig något gott!
Jag hittade ett LCHF-recept hos Olga (se länk i länklistan) som jag tänkte göra och dela med mig av.
Enjoy!



1 dl osaltat jordnötssmör

1 dl kokosflingor

1 ägg

3 msk Sukrin (fast jag använder vanligt sötningsmedel)

lite kanel

Vispa alla ingredienser i mixern och ställ smeten i kylkskåp för 10 minuter.

Ta ut, gör små bollar och pressa ihop bollarna till små kakor. In i ugnen för 12-15 minuter, 175 grader.

Bra ingredienser utan en massa skit!


Woop!

Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0