Daaasss!

Hah! Jag är sugen på glass!!
När jag var liten hade jag en polare som hade talproblem.
Hon kunde inta tala så rent så glass blev dass.
När hon skulle på toa så blev det doa.

Jag håller på att tappa modet.
Jag tycker jag sliter som in i helvete på gymmet och jag äter (kanske lite för lite) sjukt bra.
Att jag gör semlor osv är ju för att jag KAN äta dom då de inte innehåller något annat än vad jag brukar äta om dagarna så det borde inte göra någon skillnad?
Men sen mäter jag mig och väger mig, dum som jag är.
Ynka 2CM har jag tappat runt rumpan och en halv cm runt armarna.
Va fan lixom!!!

Så jag "trösttittar" på godsaker.



Seriöst. Vem blir INTE sugen på både glass, frukt, bär och allt färglatt onyttigt som existerar!?

Men nä, jag har ett mål och det är att bli het så ni fan bränner sönder era ögon när ni dreglar efter mig.
*asg* ok kanske inte riktigt så då, för jag vet inte hur det skulla kunna gå till.
Men ni förstår vad jag menar.



;)

Jag tänkte ju öka på motionen lite med morgonpromenader.
Så jag ställde klockan på 05.00 igår och grubblade lite över snön som föll.
Men jag vaknade iallafall och klev upp, förvånansvärt pigg, och ställde mig och glodde ut genom fönstret.
Jo då, snöfria gator.
Så jag gäspade, tände lampan och började klä på mig.
MEN så kollade jag på klockan, den hade ju inte ens ringt!!
Då var klockhelvetet inte mer än 01.14.
Jaha, det var ju antingen att ta en EXTREMT tidig promenad eller fortsätta sova.

Vad tror ni jag valde ;)

Jo jag sov, å när klockan ringde fem fanns det inte en suck i världen att jag skulle ta mig upp.

Så nu får jag trycka på lite extra på spinningen ikväll.

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0