Dani......sockertoppen

Egentligen vet jag inte varför jag skriver ett helt inlägg åt detta men...ja....jag gör det iallafall.
Jag har en pytteytteliten blogg som bara mina nära läser så egentligen kvittar det. :)

Jag har några få favvobloggar, http://itsmeyourdani.se/ bland annat
Jag själv har ingen blogg som är känd för något överhuvudtaget. Skönt.
Danis blogg är personlig och det gillar jag, hon visar att hur perfekt ytan än är finns där en sårbar och inte lika perfekt tjej under allt det där. Hon vill inte vara en förebild utan vara just sig själv.
Dock har jag själv skrivit till henne på fejjan en gång gällande en tävling och jag har mött henne ute.
Bägge gångerna fick jag ett skittrist och ointresserat svar.
Inte otrevligt men inte det minsta trevligt heller.

Visst behöver hon inte gå runt och le och vara supertrevlig mot varenda kotte hon möter, men JAG försöker alltid bemöta människor med ett leende när jag blir tilltalad, står i vägen, kan öppna dörren, ge bort min plats eller vad fan som helst. Vänlighet kostar inget.

Hon skriver att vänlighet kommer inifrån, det har hon lärt sig på miss world, men varför syns det inte utåt på dig då?
Att du värnar om din integritet och inte vill släppa folk för nära dig respekterar jag och det kommer jag alltid att göra. Men dina svar du ger många läsare handlar INTE om privatliv eller integritet.

Försök se kritiken för vad den ÄR istället för att ta den som ett knivhugg och påhopp.
Du är fortfarande min favoritbloggare och jag kommer aldrig sluta läsa din blogg.






Kommentarer
Postat av: Carolinka

Dani är, vad man än kan få för sig, jävligt schysst, det kanske du också är, det vill jag tro.



Den enda slutsatsen vi kan dra av den ekvationen är att alla vinner och verkligheten fortsätter som om den här minidebatten aldrig inträffat.



Kram!

2011-01-10 @ 04:04:30
URL: http://www.carolinebach.com/blog
Postat av: Sanna

Oj, snällt av Danis vänner att de går in å försöker lägga locket på innan något ens har uppstått....överhuvudtaget.

Får hon försvara sig får väl jag.



Jag vann inte, å det var inte det jag var ute efter heller....

Hur du nu fick för dig det.

2011-01-12 @ 11:08:07
Postat av: Davve

Varför ta upp detta överhuvudtaget i din blogg? verkar lite kontraproduktivt. Hon lär ju knappast bli mer välvillig mot dig när du skriver så om henne i din blogg.

2011-01-12 @ 22:46:54
Postat av: David

Varför ta upp detta överhuvudtaget i din blogg? verkar lite kontraproduktivt. Hon lär ju knappast bli mer välvillig mot dig när du skriver så om henne i din blogg.

2011-01-12 @ 22:47:39
Postat av: sanna

varför ens läsa min blogg om du tycker det är så störigt?

Min blogg är min dagbok, jag skriver exakt vad jag vill, precis som Dani skrev snyfterier om "elaka" kommentarer. Är det produktivt tycker du?

Hon tog upp min åsikt och jag har rätt att kommentera det precis som hon gjorde.

Varför i hela friden skulle jag vara ute efter hennes välvilja?

Sluta slicka röv nu och gå och gör något vettigt fjant.

2011-01-17 @ 13:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0