Döende....långsamt...plågsamt...

dör jag av hunger!!
Hahah nä såtn ska man inte skojsa om!
Men jag är såförbaskat hungrig att jag nästan började tjuta när en kund ringde och var fullkomligt vansinnig!

Stackars kund säger jag bara!
Men DOCK har jag aldrig varit med om att någon varit så duktig på att vara så arg men inte låta det gå ut över mig. Men det var med darrande fingara jag fumlade med knappen till vår VD.

" Här! Ta samtalet! Han slaktar mig!! "

Nåväl, jag är säker på att vår VD löser det :)

Själv är jag så där lagom mosig i huvet idag.
Jag fattar inte varför jag blir klarvaken när jag väl går och lägger mig.
Jag höll på att gå i sömnen på väg till sängen men väl där så går det inte alls.

Konstigt.

Men hörrni.
NU får jag gå och äta äntligen :D

puss på er! ♥



Min kusin och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0