Första dagen

Idag vaknade jag upp rätt sent.
Kände efter hur jag mådde och skönt var det att känna avsaknaden av baksmälla.
Jag låg kvar en stund innan jag drog mig upp, satte på tevatten och körde igång en juice och smoothie.

Jag har ställt in mig på att jag gör som jag vill, bara jag mår bra av det.
Nu finns heller inga "inte" kvar :)

Så idag har jag hällt i mig massor av Mateté, smoothies gjorda på spenat, röd paprika, groddar, vattenmelon, äpple, morot, blåbär, hallon och rismjölk.
Nu väntar en smarrig lunch bestående av en avokado, spenat, färsk sparris, röd paprika, tomat, pumpakärnor, olivolja, pressad citron, kräftstjärtar, quinoa och kokt ägg utan äggula. :)

Nyttigt värre haha!
Men jag mår så bra redan.
Jag har ställt in mig på det och då är det vad jag får.
Har ni läst boken "The Secret"? Gör det!
Jag var så förväntansfull redan innan och nu när jag snart läst ut den så faller alla bitar på plats.
Jag är min egen skapare.
Allt jag tänker kommer till mig, bra eller dåligt.
Jag måste sluta tänka på allt jag INTE vill ha, göra eller hur jag INTE vill må.
Slut på det ordet.

Så nu ska jag äta upp min fantastiskt goda måltid och läsa lite till :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0