Godnatt!!

Haha eller godmorgon.
Vad vet jag.

Min kropp har tydligen NO clue!!

Först kan jag säga att jag mådde jävligt dåligt av semlan igår, kroppen fick nog en mini"godsaks"chock trots att ingen socker fanns. Hur som helst så fick detta mina blodådror över bröstkorgen att framträdda enormt och vart jättetydliga, så jag tog kort! Dock inte på tuttarna ;) men resterande av bröstkorgen.
Just detta är viktigt idag eftersom jag imorse tvivlade på att jag verkligen klätt av mig innan jag gick och lade mig.
Å jo, nog hade jag det.

Men jag vaknade i en sportbh och svarta joggingstrumpor.
Allt var ut och in och inga av plaggen var något som låg framme.
Jag har alltså, i sömnen, rotat igenom lådorna, knökat på mig toppen (som är jävligt knixig att dra på sig) och hittat ett par matchande strumpor.....

hahahahahahh vad i HELVETE har hänt!!??
När jag var liten gick jag i sömnen, men sen har det aldrig hänt igen.
Hur i hela friden kan det ha övergått till att jag börjat klä på mig i sömnen??

Äh det här är så sjukt jävla komiskt, fast jag blev lite skraj när jag vaknade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0