Grått och kallt

Det är förbaskat tråkigt väder ute!
Å då är det tur att det är så mysigt inne :)

Igår var jag på bio med Malin, Jonny, Robin, Kristian, Conni, Krullan, Johan och Joe. Sällskapet var roligare än filmen haha men det kvittar, Jonny bjöd ju ;) Mohahahaha!!
Sen hängde vi lite hemma hos gullungarna och kelade med Leia och Tiger.
Jag är där alldeles för sällan känner jag.

Jaha och idag skulle jag ju träna, men jag vaknade försent så jag låg kvar i sängen istället, inte för att jag har nån ångest över det direkt. Behöver jag vila så vilar jag.
Ikväll ska jag ut med brorsan å käka och bara umgås så innan det får jag lyfta på röven och uträtta lite ärenden och hälsa på Ida och kissekatten.

Jag lyckades förresten få till håret igår! Det såg till och med rätt bra ut!





Eller det kan ju ni inte se eftersom jag är så otroligt jävla dålig på att ta bra kort :D

Jaha, nu får jag väl sörpla i mig mitt te och hitta på nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0