Grisfisk

Träningen gick verkligen åt helvete igår.
Det är inte lätt att inleda en träning efter fyra veckors latmaskande.
Som en stelopererad säl stod jag på Coren och skulle sträcka på mig som en stjärna ståendes på ett ben.....
Men hallå!!
Jag såg mer ut som ett träd i orkan.

Och så ska man lyfta rumpan med armarna och jag med min chilenska booty lyckas ICKE med detta. Snacka om baktung!

Jaja, detta är bara början. Snart är jag stark och i form igen, vänta ni bara!! Coresuckers!!

Väl hemma var jag hungrig och längtade efter min grisfisk.
Ni ska få receptet.
Det är enligt LCHF.



Ni behöver:

ca 400g Torsk el. annan fisk
Bacon tärnad eller i skivor, ca 0,5 dl
Champinjoner
1 förp Matgrädde
Vitlök
Rosépeppar
salt o peppar
riven parmesan

Blanda kryddor, hackad vitlök och ost med grädden.
Lägg fisken i en liten ungsfast form, släng på svamp och bacon i små bitar.
Häll sen på gräddblandningen.
Ställ i ugn på 200grader i ca 20min.

Tillbehör:
En bukett broccoli och ett halvt huvud blomkål.
Lägg på ugnsfast form, ringla olivolja över, sallta, peppra och ha gärna på parmesan.
In i ugn på 175- 200 grader tills de fått ordentligt med färg och är lite mjuka.


GOOOOOOTTTT!!


Hejdå


Kommentarer
Postat av: minnie

Tack :)

2011-01-11 @ 11:28:08
URL: http://www.minnies.se
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Just pågår flera tävlingar på min blogg så passa på att anmäla dig och ha chansen att vinna fina priser:)

2011-01-11 @ 17:32:10
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0