Ice is a bitch!

Jag vet att man inte ska hata, hat föder negativa tankar, så jag försöker låta bli.
Men när det är förenat med livsfara att ta sig til jobbet för att man inte kan GÅ normalt så blir jag hatisk.

Jag hatar hatar hatar hatar HATAR ishelvetet!!
Visst önskade jag hett att det skulle börja töa, så jag fick ju som jag ville.
Damn, detta med law of attraction funkar ;)
Men det behövde ju inte frysa på direkt??

Jag har sträckt halva kroppens muskler för att man glattar runt och är nära att halka konstant, då spänner man nacken, si och ryggen så och en arm där och ett ben här.
Jag går som en 90årig gammal tant ute.



But hey!
Old is not bad.


Jag ska iväg å spinna ikväll :P finally!
Jag tröttnade på att vänta på att jag skulle bestämma mig för gym så jag körde på SATS. Så nu jävlar!
Jaha, annars händer inte mycket spännande.
Jag vägde mig i morse, och visst, det var efter frukost och med gårdagens middag i magen, men vad DEN visade.....var inte ett DUGG spännande! Så HEJ LCHF!!



Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0