Jag har hår

överallt förutom där jag VILL ha det!
Eller ja nu har jag tagit bort nästan allt :)

Men jag saknar mina långa, tjocka ögonfransar som jag plötsligt började tappa.
Och jag saknar mitt långa fina hår, som jag själv slet sönder med diverse behandlingar.
Nu blir jag inte fin i håret hur än jag försöker.

Jag gick från pocachontas till en tråkpotta.
Minnen....



OCH jag saknar mitt vita leende!!
Till våren/sommaren när jag blivit av med tandställningen OCH fått lite längre hår, då jävlar. DÅ kör vi ALL IN!!



:( *pytt*

Jaja, inget att deppa över. Det kunde varit värre ;)

Å nu en surprise till Tant!
Minns du? Vår första dejt?


Det var tur du hade den scarfen du ;)
Flickorna ville UT!


Kommentarer
Postat av: Tant

2011-01-06 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0