Jaha så var man halvvägs genom veckan!

Å jag längtar till helgen så man kan va UTE och få DAGSLJUS på sig!
Idag var jag lika trött som vanligt på morgonen, fast kroppen var inte så stel som jag trodde den skulle vara efter det hårda BP-passet igår.
Vet ni, jag hörde fåglarna kvittra när jag öppnade fönstret! :)
Det var lycka det!!

Sen att det var kolsvart när jag kom ut var ju rätt deprimerande.
Skit i det.
Idag har jag vart å röntgat gaddarna, handlat mer Te, lämna tillbaka paket och hämtat ut ett nytt, handlat mat, lagat mat och nu tvättar jag!
Alltså ingen träning!

Idag blev det vitkål och blandfärs i curry och grädde. :P



Och broccoli i ugn.



YUM!!!

Nu har jag latat mig inne hos grannen en stund och kelat med hennes nya valp. Gullunge!
Tog med mig alla leksaker som korven ratat och så lite godis ;9 Nu är jag hennes FAVORIT!! ♥

Back to work!!
Vilket innebär att vika tvätt!!! blääääääää

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott med kål tant

2011-01-19 @ 23:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0