Jaha

Då har redan halva helghelvetet sprungit iväg!!
Fan!!
*MUTTER*

Anyways.
Jag har vart på språn både igår och idag.
Efter jobb igår stack jag direkt till Jonny för att hinna umgås lite innan han och Robin flyger till varmare breddgrader.
Å såklart fick man gosa med Tiger och Leia och dom är perfekta substitut för Tjorvis!
Väl hemma började jag titta på serien "V"......brrr! Jag får ångest bara av andra avsnittet.
Den är fan jobbig!!

Å åtta i morse masade jag mig upp för att hinna packa och peta i mig frulle.
Sen bar det av till solariet i, vad jag trodde, god tid.
Tio skulle jag vara på Body Pumpen.
Men när solariet stängdes av så VAR klockhelvetet TIO!!
Jag klantar fan till det konstant.

Jaja det vart 45 mni på crossen och utfall+magövningar.
Sen en timme spinning pulse.
Det dög ju kan jag lova ;)

Sen drog jag till Ida och Koski och hängde som en annan slapptask över soffkanten. Jisses vad trött jag var!
Men vi tog sällskap till Hansa och köpte pjesentej!
Jag ska iväg och fira födelsedagsgrisen Anna!!!
Tjoho!!!
Grattis i hejdlöst långt efterskott!!

Å vet ni, idag ska jag dricka alkohol.
Dock ingen karatefylla.
Men jag har druckit en halv starköl och så har jag en flaska bubbel till kvällen.
Det räcker GOTT och väl eftersom den här damen ska träna imorgon också ;)

Men NU har jag kladdat på mascara, kamma ögonbrynen och dragit på mig ett smaaajl!!



Jag är så glad att mina fransar har vuxit ut igen!!
Vinddraget är enormt!!!



hehehe

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0