Me myself and I

Idag har jag hunnit scanna in några foton på mig som liten skit!
Å jag blir så öm i hjärtat när jag ser hur liten, söt och lycklig jag var då.
Inte kunde jag ana vad som väntade där ute i världen.

Ondska, bitterhet och missunsamhet.

Världen är inte vad den borde.

På denna bilden är jag oförskämt lik De Niro :)



Hahaha, ok då, det syns bättre på originalbilden.

Jag och mina vänner älskade att klä ut oss och spexa.




Och de fina kalasen i gröngräset.....oooo jag älskar att gå å sätta mig under den stora lönnen som står kvar.




Mmmm, jag ska scanna in fler.
Senare.

Nu ska jag titta på hottien som jobbar utanför mitt fönster idag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0