Mystrött

Idag är jag sådär myssömnig. Jag gäspar och känner att det hade varit väldigt skönt att ligga under täcket och titta på tv nu. MEN istället sitter man på jobb och längtar efter lunch och en stunds vila i vilorummet.
DET behöver jag om jag ska orka med Crosstrainingen idag.
Å hungrig är jag...egentligen inte....men lite sugen....



Så här såg det ofta ut när jag var liten.
Jag vart trött och arg när jag var hungrig, som alla andra barn.
Men jag satt vid matbordet  HUR lång tid det än tog vilket resulterade i att jag först svor åt allt, har på kassett när jag svär åt mjölken på skånska haha jag pratar ju inte det idag, sen somnade jag.

Det är kul att se på fotot vilka saker min mamma faktiskt har kvar.
Å jo, ena karottunderlägget, den flätade korgen och den vita ljusstaken finns kvar :)

Jag mätte mig idag och vägde mig, -1 cm och -1 kg.
Fast jag tror det har mer att göra med att jag lyckades med nr2 igår kväll när jag kom hem. ;)
Magen är inte i form utan fibrer haha, så fick ni veta det med!
Men jag kör hårt med LCHF och denna veckan kommer jag ha tränat 5 dagar av 7 om inget kommer i vägen.
Så om det inte ger resultat efter en tre månader så döper jag om mig till Dr Alban.



Coola frippan!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0