nej nej nej nej nej!!

NEJ!
Det kan inte vara söndag redan!!
Fan fan fan!
Jag har så mycket jag vill hinna göra!
Å nu sket det ju sig med min hemlige flört med mannen från Caymans ;) mohahahaha
Så mycket ni inte vet.
Men där kunde jag haffat en "rich bitch" å bli förmögen hemmafru på Cayman Islands. Mohahaha.
Men han tyckte att jag var för oseriös och inte ville stadga mig.

Jag har storstädat idag, eller jag började och så fastnar jag på olika ställen och börjar rensa, sortera och slänga, å då måste jag börja rensa och flytta där för att det innan ska få plats eller flyttas om och då måste jag göra rum DÄR för att det efter ska ha ny plats.....och så...påsar...å skräp....puh...
Jag har sanerat badrummet, damtorkat, städat kök, tagit ner julgardinen. Tömt hela vintrinskåpet så att det kan säljas. Men jag måste fortfarande slänga skräp, damsuga och sortera den växande klädhögen.
Allt innan jag ska träna.....
Å solen skiner och jag hinner inte va ute å njuta av den.

Jag vill inte jobba mer.
Jag vill ha lön för att gå hemma och pyssla och kunna vara ute hur mycket jag vill. :)
Går inte det chefen??

Här skulle jag egentligen lägga in en video på Michael Jacksons "Liberian girl" men det går inte att lägga in nån video alls. Så ni får youtuba skiten.
Eller så skiter ni i det och lyfter er feta röv och går ut i solen.
Ännu bättre.
Gå å träna!!

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0