Ove

Bästa snubben i Solsidan e fan Ove Sundberg.
Han får en att verkligen må så jävla dåligt!!
Jag mår dåligt över hur jobbig och patetisk han är.
Men så kan jag inte låta bli att garva mig halvt fördärvad :D

NU har jag iallafall jobbat mig igenom denna söndag med mycket svett och möda.
Storstädat, rensat, släpat ned skräp, handlat, halvsprungit till gym, pumpat mig igenom en timme och sen brände jag hem i sån takt att benen nästan vek sig.
Jo, Jonny, jag kan meddela att svetten DROPPADE när jag kom hem.
SÅ går det till när man tränar. ;)

Jaha sen smög jag ner i tvättstugan och tjuvtvättade löpskorna och nya sängkläder när ingen såg.
Skorna blev fan som nya! Jag som trodde de skulle springa iväg av sig själv.
Å så har jag lagat stor korvgryta, plockat undan klädhögen, sorterat tvätt inför morgondagens riktiga tvättstund.

Men det jag INTE har gjrot däremot är duscha!!
Jag har helt glömt bort det!!!
ÄCKLIGT!

Det är exakt vad jag ska göra nu å sen ska jag dyka ner under täcket och glo på tiiiiiviiii.
Å dra en liten fantasi om "dreggel "...(du vet vem du är)  ;)







Sov gott ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0