Shopping i soffan

Efter en toppenkväll hemma hos Lasse igår ihop med Klangen, Robban och Patric drog jag mig hem vid tvåtiden.
Jag trodde jag skulle sova bort halva dan men jag väcktes vid åtta av brorsan som ville att jag skulle kolla om mamma (hans mamma, min extramamma) var ok. Å det var hon ju :)!!

Jaha jag steg upp, käkade, städade lite. Gjorde mest ingenting.
Sen kom lilla korvis och vi sov i soffan en pyttestund.
INGEN träning blev det idag vilket känns skönt.
Och det verkar som jag går ut för hårt för jag äter inte så mycket som jag borde.
Tror inte jag gått ner något :(
Jag startade på 87 och står nu på ca 85,5 men jag tror det har å göra med vad jag hade i magen när jag vägde mig först och nu när jag vägde mig var på morgonen efter toabesök.
Sånt kan göra stor skillnad ;)

Jaja, jag kör hårt ändå.

Så nu har jag unnat mig lite nya träningskläder och nya löpardojjor.
Allt för 800 spänn!!!
Snacka om att jag är duktig på att hitta rabatter ;)

Bagheera!



Adidas.



Puma



Adidas



Två söta sommartoppar:



Mysbyxor att hänga i soffan med



Vårjacka att ha till jobb.



Gult är fult??







Nu väntar jag på sällskap inför kvällens Solsidanpremiär!! :D tjo!
Borde kanske bada?
luktar lite....äckligt.... hmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0