Sugen

Jag sköter mig bra tycker jag. Både kostmässigt och träningsmässigt. Jag är lite ivrig dock så redan efter en vecka tycker jag det går för långsamt. :) Fast jag själv förespråkar en långsam och sund viktnedgång haha.
Nåväl, kläderna sitter redan lösare så jag ska nog skita i å väga mig och mäta med måttband.
Spegelbilden är det enda rätta måttet!
Nu har jag dragit ut "före"bilderna iallafall, ni får INTE se dom!
Enbart de som är välkomna hem till mig får se dom ;)

Dock ser jag fram emot när jag kan börja "unna" mig saker igen. När jag nått målvikten så kan jag ju unna mig godsaker någon gång i månaden eller vid högtider. Som midsommarafton, en midsommarafton är ingen midsommarafton utan fylla! En födelsedagsfest är ingen födelsedagsfest utan detta:



Så idag blir det löpning 30minuter och Body Pump 1 timme. :)
Sen får jag försöka trycka i mig en extra avokado och ett par äggvitor?

Mmh å så regnar det idag. Tröstlöst känns det.
Fast ändå, snön är borta, förutom de svarta högarna som ligger kvar här och där. Ett tag kändes det som att snön aldrig skulle försvinna, men nu finns hopp om våren.
Sommaren kommer!
Det är så! Det är sant! :)


Här är kusinen, moster och jag i köket i huset i Finland.
Mmmm smultron på strå!!



Å här luktar gullungen på blommorna!!

Åh vad jag skulle ge mycket för lika mysiga sommrar igen!!
Fast denna sommar blir oslagbar!
Jag ska lajva för första gången i mitt liv haha!!

Ching ching ching!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0