Taggad!

Igår var en tung dag.
Jag vart småirriterad på kvällskvisten för allt gick sådär fel.
Spinningen gick åt helvete och instruktören var dryg som ett jävla smörpaket!!
Jag pajjade tummen och var astrött när jag kom hem.
Då ringde mamma och skulle gurgla om nån tant och hennes lägenhet och jag höll på att somna stående.

Jaja.
NY dag nya tag!
Å ny snö!

Men jag har hopp om det. Träningen KAN inte gå så bra som jag vill i början.
Jag måste bli smalare, smidigare och starkare innan jag kan prestera max på passen, jag är inte superwoman.

Men jag är glad att jag inte har lika långa väg som andra att gå.
De tjockisberg som sitter på sin platta röv och klagar på hur tjocka de är.
Ge upp!
Lägg ner era ursäkter och bortförklaringar. Ibland får man göra saker som är jobbiga och mindre kul.

Just do it or you look like this!



Hahaha!
Förlåt!
Nu mobbas jag!
Men Rosanna, hon på bilden, är en vidrig människa till själ och hjärta så jag har inte dåligt samvete!

Ja nu snöar det igen och jag ska gå å hämta lite skinka och Brie :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0