Tröst

Hej alla friska, starka måndagsmänniskor!!
Jag ligger hemma i sängen. Magsjuk, uttråkad, hungrig och är rätt sur över utebliven träning!!
Dessutom måste jag stanna hemma imorgon då min kollega inte vill riskera att jag smittar ner henne, hon har fått sin beskärda del.
Jag förstår henne!!
MEN det jobbiga med att vara hemma imorgon är att de stänger av strömmen mellan 7 och 16!!
Men JA så roligt!!
Jag kan ju inte gärna gå å träna då, för tänk om jag smittar folk eller kräks mitt i allt.
Jag kan inte glo på tv och datorn kommer ju hinna dö.
Jag får helt enkelt ladda upp med massa ramlösa idag som hinenr kylas, frukt och annat att äta.
Tidningar, böcker och kaffe på termos. :)
Blir så bra så!!

Men idag känner jag mig bara äcklig, kräksig och jag tycker det luktar kräks i hela lyan.
Tur jag har doftljus. :)
Men jag ser UT som ett vrak också!

SÅ jag har surfat efter sånt som får mig att framstå som liiiite vackrare iaf ;)
Såg bilderna på Dani´s blogg och blev rent förskräckt!

med smink :)
utan smink :(
så vacker!!!
oj....


Jag känner mig plötsligt så fiiiiiin :D


mohaha




Men....trots detta....så är de vackra med OCH utan smink.
Vi har alla dåliga dagar.

Idag är en jävligt dålig dag för mig bara. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0